MENTORING

eMKa Magdalena Kędzia mentor coach trener – twój partner w rozwoju

Dla kogo MENTORING?

MENTORING to kompleksowe narzędzie służące wspieraniu klienta w procesie nauki i rozwoju kompetencji. Spotkania odbywają się w formie online i offline. Indywidualna rozmowa daje największy komfort pracy i jednocześnie pozwala na maksymalizacje efektów. Rozmawiam o twoich bieżących wyzwaniach i szukam rozwiązania, które możesz zastosować od razu. Często to właśnie spojrzenie mentora pozwala na znalezienie nowych możliwości. Z chęcią podzielę się moim doświadczeniem abyś znalazł(a) odpowiedzi na swoje pytania.

Podczas mentoringu masz dostęp do praktycznej wiedzy zdobytej przez okres:

20 letniego doświadczenia w sprzedaży, aktywnym pozyskiwaniu klienta, telemarketingu, budowaniu relacji biznesowych, negocjacji handlowych,

10 letniego doświadczenia w prowadzeniu biznesu,

10 letniego doświadczenia w prowadzeniu coachingu, mentoringu, prowadzeniu szkoleń, indywidualnych treningów i sesji rozwojowych z wykorzystaniem takich narzędzi jak: FRIS®, MaxieDISC®.

W ramach mentoringu możesz skorzystać z praktycznych rozwiązań

MENTORING MENADŻERSKI

Odbyłam ponad 1 000 h rozmów mentoringowych z menadżerami, pomagając znaleźć rozwiązania w sytuacji, gdy: – rozpoczynasz przygodę z zarządzaniem i nie wiesz od czego zacząć, – jesteś menadżerem, który zapoznaje się z nowym zespołem i szukasz sposobu jak przekonać ich do siebie, – awansowałeś na stanowisko menadżerskie i przyszło ci mierzyć się z wyzwaniem zarządzania swoimi koleżankami i kolegami, – posiadasz doświadczenie menadżerskie, a jednocześnie mierzysz się ze spadkiem motywacji swoich pracowników i brak ci pomysłu, co jeszcze możesz zrobić, aby im się chciało…. – sam mierzysz się z aktualnymi wyzwaniami jakie stawia przed Tobą rzeczywistość VUKA

 

 

 

MENTORING SPRZEDAŻOWY – jeżeli rozpoczynasz przygodę ze sprzedażą lub rozwiązania które stosujesz powodują spadek twoich wyników skorzystaj mojego doświadczenia i dowiedz się jak skutecznie:

– dotrzeć do klienta,

– pozyskiwać klienta przy wykorzystaniu telemarketingu,

– zbudować i utrzymać portfel klienta,

– prowadzić skuteczne rozmowy handlowe,

– prowadzić negocjacje handlowe,

– efektywnie badać potrzeby klienta,

– przekonywać klienta do twojej propozycji,

– skutecznie stosować dosprzedaż usług ( up – sell i x- sell)

– zamykać sprzedaż,

– odpowiadać na obiekcje klienta,

MENTORING TRENERSKI – jeżeli jesteś początkującym szkoleniowcem lub po przerwie w prowadzeniu szkoleń chcesz wrócić na rynek usług rozwojowych, potrzebujesz nowych sposobów na znalezienie klienta na twoje usługi, chcesz podnieść efektywność twoich szkoleń, rozwinąć umiejętności prowadzenia warsztatów zdalnie skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań.

Z chęcią podzielę się moimi sposobami, które wypróbowałam podczas ponad 6000 h spędzonych na prowadzeniu szkoleń w tym ponad 1500 h w formie online. Podczas indywidualnej sesji możesz m in. dowiedzieć się jak;

– pozyskiwać klientów na usługi szkoleniowe,

– przygotować ofertę usług szkoleniowych,

– stworzyć skuteczne portfolio trenerskie,

– przygotować sampling szkolenia,

– aktywizować uczestników szkoleń online i offline,

– projektować programy rozwojowe,

– efektywnie badać potrzeby szkoleniowe,

– podnosić efektywność szkoleń,

– wyceniać usługi szkoleniowe,

– reagować na trudne sytuacje na sali szkoleniowej,

– przenieść szkolenia stacjonarne do wirtualnej sali.

Zadzwoń 692 560 093

nie musisz już samodzielnie szukać rozwiązań. Zapraszam na 1,5 h monitoringową rozmowę telefoniczną. Napisz lub zadzwoń w trakcie bezpłatnej sesji konsultacyjnej ustalimy program rozwojowy dopasowany do Twoich potrzeb.