3 wskazówki jak tworzyć skuteczne portfolio trenera biznesu

Sprawą oczywistą jest, że w portfolio trenerskim należy opisać swoje wykształcenie. I jak zwykle diabeł tkwi w szczegółach, dlatego chcę podzielić się z Wami 3 wskazówkami, które warto uwzględnić przygotowując swoje portfolio. Praktyczne sugestie, jakie chcę Wam przekazać są wynikiem moich doświadczeń związanych ze składaniem ofert na usługi trenerskie i startowaniem w przetargach na usługi szkoleniowe w ciągu ostatnich 8 lat.

  1. Pierwsze wymaganie jakie się pojawia w większości zapytań ofertowych to ukończona szkoła wyższa, minimum to studia licencjackie. I tutaj ciekawostka z reguły nie są wymagane studia na kierunku trener biznesu. Zdecydowanie częściej pojawiają się oczekiwania, aby kierunek studiów nawiązywał do tematyki szkolenia. Bardzo często spotkałam się z wymaganiem wykształcenia pedagogicznego w przypadku szkoleń kierowanych do pracowników oświaty.
  2. Po drugie mile widziane (są za to dodatkowe punkty przy ocenie twojej oferty) są wszelkiego rodzaju kursy specjalistyczne podnoszące kompetencje trenerskie. Bardzo pożądane są kursy coachingowe, mentoringowe, czy specjalistyczne dotyczące tematyki ofertowanego szkolenia.
  3. Warunkiem bezwzględnie wymaganym jest ukończony kurs trenerski, potwierdzający przygotowanie do roli trenera. Spotkałam się z opinią pracownika działu HR zajmującego się rozpatrywaniem ofert na usługi szkoleniowe, że jeżeli w ofercie nie ma informacji o ukończonym kursie trenerskim to taka kandydatura jest od razu dyskwalifikowana.

Dlatego jeżeli chcesz, aby to twoje portfolio było skuteczne to zachęcam Cię do udziału w Kursie Trenera Biznesu Online  https://kurs-trenerski.pl.

A jeśli chcesz wiedzieć więcej zapraszam do kontaktu 692 560 093 lub kedziamagdalena@wp.pl